Czekolada: fuzja tradycji z nowoczesnością
Słodycze | Marka Wedel niezmiennie wygrywa, ale jej konkurenci zmniejszają dystans.
katarzyna kucharczyk
Już od lat Wedel jest niekwestionowanym liderem w naszym rankingu w kategorii słodycze i lody. Z czego to wynika? Promocja marki to jedno. Ale nie bez znaczenia jest też 162-letnia historia firmy. Marka miała dość czasu, by dobrze zakorzenić się w świadomości Polaków.
W ubiegłym roku o Wedlu mówiło się bardzo dużo, ponieważ był sponsorem Euro 2012. Ale w 2013 r. również nie próżnował. Już w styczniu ruszył z dwoma spotami reklamowymi.
– Kampania obejmowała zarówno największe stacje telewizyjne, jak i kanały tematyczne. Reklamy były również obecne w nowych mediach – mówi Magdalena Kołodziejska, rzecznik prasowy Lotte Wedel.
Ponadto firma przeprowadziła dwie promocje konsumenckie.
– Pierwsza rozpoczęła się pod koniec sierpnia. Do wygrania było w niej aż milion produktów. Otrzymała silne wsparcie w punktach sprzedaży, była reklamowana w telewizji, Internecie i prasie branżowej – informuje Magdalena Kołodziejska.
Kolejna akcja to promocja świąteczna,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta