Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czekolada: fuzja tradycji z nowoczesnością

17 grudnia 2013 | Ranking polskich najcenniejszych marek
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK - Słodycze i lody
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK - Słodycze i lody

Słodycze | Marka Wedel niezmiennie wygrywa, ale jej konkurenci zmniejszają dystans.

katarzyna kucharczyk

Już od lat Wedel jest niekwestionowanym liderem w naszym rankingu w kategorii słodycze i lody. Z czego to wynika? Promocja marki to jedno. Ale nie bez znaczenia jest też 162-letnia historia firmy. Marka miała dość czasu, by dobrze zakorzenić się w świadomości Polaków.

W ubiegłym roku o Wedlu mówiło się bardzo dużo, ponieważ był sponsorem Euro 2012. Ale w 2013 r. również nie próżnował. Już w styczniu ruszył z dwoma spotami reklamowymi.

– Kampania obejmowała zarówno największe stacje telewizyjne, jak i kanały tematyczne. Reklamy były również obecne w nowych mediach  – mówi Magdalena Kołodziejska, rzecznik prasowy Lotte Wedel.

Ponadto firma przeprowadziła dwie promocje konsumenckie.

– Pierwsza rozpoczęła się pod koniec sierpnia. Do wygrania było w niej aż milion produktów. Otrzymała silne wsparcie w punktach sprzedaży, była reklamowana w telewizji, Internecie i prasie branżowej – informuje Magdalena Kołodziejska.

Kolejna akcja to promocja świąteczna,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9717

Wydanie: 9717

Spis treści

Media planet

Zamów abonament